KUNDSERVICE

Vanliga frågor

Hur använder jag mitt presentkort på GO DREAM?

 

Kan jag se mer specifik information om en upplevelse utan ett presentkort?

 

Jag vill boka en upplevelse och använda mitt presentkort. Hur gör jag?

 

Jag har ett presentkort och vill gärna ha mer information om en upplevelse utan att göra en bokning. Hur gör jag?

 

Jag vill byta mitt presentkort till en annan upplevelse, går det?

 

Kan jag ångra mitt köp eller få pengarna tillbaka för mitt presentkort?

 

Hur snabbt och på vilket sätt levererar ni ett presentkort?

 

Kan jag få mottagarens namn på presentkortet?

 

Kan jag köpa en upplevelsepresent utan att välja en specifik upplevelse?

 

Vad gör jag om jag har haft en dålig upplevelse?

 

Vilka är GO DREAM?

 

Jag har förslag på en upplevelse eller en samarbetspartner. Hur gör jag då?

 

Har du fler frågor?